Verzenden & Retourneren

Verzenden & Retourneren

Laatst bijgewerkt: 05-03-2025

Amoura hanteert een helder en luxe beleid dat past bij onze premium producten. De informatie hieronder is uitgebreid maar overzichtelijk opgesteld, zodat je altijd precies weet waar je aan toe bent.


Verzending

Bestellingen verwerken

  • Bestellingen die voor 15:00 uur op een werkdag (maandag t/m vrijdag) worden geplaatst, worden dezelfde dag verzonden.

  • Bestellingen die na 15:00 uur of in het weekend worden geplaatst, worden op de eerstvolgende werkdag verwerkt.

Levertijden

  • Nederland: levering op de volgende werkdag.

  • België: doorgaans 1 extra werkdag.

Drukke periodes

Tijdens momenten van hoge drukte (feestdagen, acties, piekseizoenen) kunnen levertijden afwijken. Levertermijnen zijn indicatief en afhankelijk van externe vervoerders.

Verzendkosten

Verzendkosten worden weergegeven tijdens het afrekenen.

Onjuiste adresgegevens

Vertraagde of mislukte leveringen door foutieve adresgegevens danwel het niet tijdig afhalen bij een pakketpunt vallen onder verantwoordelijkheid van de klant.


Retourneren

Wanneer kan ik retourneren?

Retourneren is mogelijk wanneer:

  • Het product ongeopend, onbeschadigd en in originele staat is.

  • Het geen maatwerkproduct betreft.

  • De retouraanvraag binnen 30 dagen is ingediend.

Geopende producten kunnen om veiligheids- en hygiënischeredenen niet worden geretourneerd.

Kosten

De retourkosten zijn voor rekening van de klant.

Hoe meld ik een retour aan?

  1. Mail naar info@amouraglow.nl met je bestelnummer en reden van retour.

  2. Je ontvangt binnen 48 uur verdere instructies.

  3. Na goedkeuring kun je de retour opsturen.

  4. Retouren worden binnen 5 werkdagen na ontvangst verwerkt.

Terugbetaling

Wanneer het product in correcte staat is ontvangen, wordt het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen teruggestort via dezelfde betaalmethode.


Uitzonderingen

Retouren zijn niet mogelijk voor:

  • Geopende producten

  • Gebruikte producten

  • Maatwerkproducten

  • Event- en verhuurmaterialen


Schade of defect bij ontvangst

Meld schade of defecten binnen 48 uur via info@amouraglow.nl, inclusief duidelijke foto’s. Zonder tijdige melding kan geen vergoeding of vervanging worden gegarandeerd.


Vertragingen door vervoerders

Vertraging door PostNL, DHL, DPD of andere vervoerders valt buiten onze verantwoordelijkheid. Indien nodig helpen wij met het starten van een onderzoek bij de vervoerder.


Aanvullende bepalingen

Risico-overdracht

Het risico van de levering gaat over op de klant zodra het pakket is afgeleverd op het opgegeven adres.

Onvoldoende frankering

Onvoldoende gefrankeerde retouren kunnen worden geweigerd of verrekend.

Ongeautoriseerde retouren

Retourzendingen die niet vooraf zijn aangemeld, kunnen worden geweigerd.

Misbruik

Amoura behoudt zich het recht voor om klanten te blokkeren bij vermoeden van misbruik van het retourrecht.

Natuurlijke variaties

Lichte verschillen in geur, kleur of uitstraling zijn inherent aan het productieproces en vormen geen geldige reden voor kosteloze vervanging.


Contact

Voor vragen over verzending of retouren:
E-mail: info@amouraglow.nl
Website: amouraglow.nl